Image and video hosting by TinyPic
Gründerin: Amaya RPG-Status: Die DC muss ihr erstes großes Hindernis bewältigen- unerwünschter Besuch steht bevor. Wetter: Es ist nachts, aber bald wird es dämmern. Neuigkeiten: Neue Mitglieder sind immer willkommen! Vielleicht schafft ihr es mein Forum wieder zu aktivieren! ;D
#1

adidas yeezy

in Regelwerk 18.12.2019 03:39
von Benson Ellis • 4 Beiträge

De BBC x adidas NMD Hu Trail Heart / Mind adidas schoenen is een gedurfde en exclusieve herhaling van het silhouet dit seizoen. Met een mix van wit, marine, rood en geel over het gebreide bovenwerk van mesh, is het model gemarkeerd met "Heart" en "Mind" op de bovenkant geborduurd, gevolgd door het blauwe TPU-veterapparaat met bijpassende EVA-inzetstukken. Ten slotte maken een witte Boost-middenzool en een zwarte rubberen buitenzool het geheel compleet.

Juan Carrillo, Nieuws: (WAIT) Statistisch gezien heeft Harden een geweldig seizoen. Met de adidas Harden Vol. 1 maakte onlangs zijn debuut, misschien vertaalt zijn succes op de rechtbanken zich naar enig succes op zijn eerste kenmerkende schoen. Nadat de schoen tijdens de "eerste look" -stadia clown heeft gekregen, heb ik het gevoel dat mensen eindelijk de schoen gaan waarderen, inclusief ik. adidas doet zijn ding als het gaat om basketbalsneakers, dus ik adidas superstar neem aan dat dit model het qua prestaties goed zal doen. Ik graaf het, maar ik heb nu geen haast om een paar te krijgen.

EIC Juan: (KOPEN) Pusha T en zijn team bij adidas doen het opnieuw, maar deze keer in plaats van het een adidas sneakers dag te noemen met een allesgrijze alles aan de EQT, voegen ze nog wat wendingen toe zoals Primeknit en Booost. Nieuws Juan: ( KOPEN) Heel leuk. Ik ben dol op wat adidas doet met hun EQT-model. Het toevoegen van Primeknit en / of Boost op EQT-modellen is een geweldige manier om de lijn te verjongen. Dit is veruit een van de beste adidas-collabs die ik het hele jaar heb gezien. Veel succes met het kopen van een paar, we hebben het allemaal nodig. Andres: (PASS) Goed gedaan door adidas om een adidas yeezy Primeknit-bovenwerk en een Boost-middenzool toe te voegen aan deze nieuwste Pusha T-samenwerking, maar ik voel me gewoon niet echt ontwerp.

Andres: (PASS) Het is een feit dat elke sneaker die adidas met Boost uitbrengt veel aandacht krijgt. Ik ben een fan van de originele Ultra Boost, maar niet deze Uncaged-versie. Ik heb gewoon het gevoel dat het onvolledig is. Bijna als een gewoonte die nog niet klaar was. Ik wacht nog steeds op adidas om een Ultra Boost te maken met gekleurde tussenzolen. Hopelijk snel. Dit weekend staat vol met interessante releases waar we niet op kunnen wachten om te zien hoe de sneakerhead-community zal reageren, waaronder een nieuwe Air Jordan 14-kleurenweg, hoewel er nog steeds de meest recente op de planken ligt.

Andres Carrillo, Nieuws: (PASS) Ik hou er niet van, noch geef ik om Yeezys. Als ik een comfortabele sneaker met adidas BOOST wil, ga ik gewoon met de Ultra Boost. Andres Carrillo, Nieuws: (PASS) Waarschijnlijk de beste colorway van de Yeezy Boost 350 V2 tot nu toe naar mijn mening, maar het ziet ernaar uit bijna onmogelijk om adidas falcon een paar te pakken. Maar goed dat ik het toch niet van plan was. adidas moet op deze manier opvallender colorway maken.

Nieuws Juan: (WACHTEN) Het is cool om te zien dat dit model de Boost-behandeling krijgt, maar ik wacht liever op een paar redenen. 1. Ik zie deze niet meteen uitverkocht. 2. Ik wacht liever op adidas om een versie uit te brengen die alle Boost onthult. 3. Ik wacht liever nog meer en wacht tot Adidas een Superstar laat vallen met zowel Boost als Primeknit. Als dat eenmaal is vrijgegeven, ben ik er helemaal in.

nach oben springen


Shoutbox
Legende: [Anführer] • [Stellvertreter] • [Heiler] • [Botschafter] • [Jäger] • [Krieger] • [Spion] • [Mitglied] • [Fremdling]
Besucher
0 Mitglieder und 2 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: lucioamu369409
Forum Statistiken
Das Forum hat 2597 Themen und 3950 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Besucherrekord: 107 Benutzer (13.04.2023 05:18).

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen