Image and video hosting by TinyPic
Gründerin: Amaya RPG-Status: Die DC muss ihr erstes großes Hindernis bewältigen- unerwünschter Besuch steht bevor. Wetter: Es ist nachts, aber bald wird es dämmern. Neuigkeiten: Neue Mitglieder sind immer willkommen! Vielleicht schafft ihr es mein Forum wieder zu aktivieren! ;D
#1

Nike Løbesko

in Erklärung 18.11.2019 04:07
von Antonio Frank • 3 Beiträge

ÿþMens den klassiske Nike Løbesko Nike Air Icarus vendte tilbage i et par colorways sidste år, er dens moderniserede opdatering med denne Nike Air Icarus Extra netop frigivet i en iset jade / racerblå colorway.Kendt som et hurtigt tilbud, kan du finde dette skiller sig ud par hos udvalgte Nike-forhandlere i udlandet nu.Nike Air Max2 CB '94 er bestemt en god start. Muligvis betragtet som Sir Charles 'mest populære silhuet, her har vi den amerikanske colorway af den Nike Basketball sneaker, som nu er tilgængelig for cop.

Den officielle farve i Barkley-sneakeren er opført som Obsidian / Gym Red-White, den perfekte repræsentation af det frie land. Denne sko kan give mange mennesker flashbacks fra den gyldne era af basketball.Du kan finde dette par Barkleys hos udvalgte Nike-forhandlere i Nike Løbesko Herre dag. Hvilke andre farveveje i Nike Air Max2 CB '94 vil du se frigivelse?Det er ikke hver dag du ser en vandtæt sneaker. Gør mig ikke forkert, det er blevet gjort før, men det er ikke et almindeligt materiale.

Tidligere omarbejdede Air Nike Løbesko Dame Force 1, Virgil Abloh's Off-White har genfortolket en anden klassisk silhuet med Nike Blazer Mid.Mens den forbliver tro mod sin originale designetos, er silhuetten blevet finjusteret med større swooshes, og dens placering skiftet mod mellemsålen. Ligeledes som den førnævnte AF1 er en markant Off-White "! c / o Nike-branding fremtrædende på tværs af sidepanelerne. Desuden afrunder en ny hælkonstruktion og ydersål det glatte design.

Materialerne er bestemt mere stædig, dobbelt så på grund af ACG-teknologien / stylingen. De virkelige problemer med skum på en Nike Free maske vil være, at den øverste er dybest set et enkelt stykke, så der er ikke mange linjer og former for mig at remixe. Jeg tror, at jeg laver en interessant maske fra Foamposites, som jeg sandsynligvis ønsker at hugge mindst 2 par, hvilket ville give mig nok materiale til virkelig at blive kreativ med.

Safari-skummet ville være temmelig vildt til en maske, men med den glødende tåge / røg giver det bare mening at bruge Paranormans til en gasmaske.Denne sidste mandag aften fangede vi Simmons (iført Klutch Sports-sandaler) friske ud fra en sen nat Twitch Stream med Swiftor (i adidas Ultra Boosts) og Exum (vippende Pharrell adidas Hu Tennis). livet i NBA nu hvor han faktisk spiller efter at have gået glip af sit rookieår og at være Nike-atlet i denne nye æra for swoosh og ligaen.

Vi havde også en chance for at tale med Nike Free 5.0 Dame Fox om hans overtagelse af den nye Call of Duty: WWII, livet i NBA, hans forhold til Nike og hans fandom af Dragon Ball Z. Det er ikke hver dag vi får at spørge en NBA-spiller om hans lidenskab for anime, så du ved, vi var nødt til at hoppe på det.Jeg har en meget smal fod, så jeg har spillet i Kobes siden Nike Kobe 4, og jeg elsker bare at spille i dem. Min favorit ville være dem eller 7'erne. Jeg har en masse input i colorways, og min bror har også fået mig i nogle andre colorways.

nach oben springen


Shoutbox
Legende: [Anführer] • [Stellvertreter] • [Heiler] • [Botschafter] • [Jäger] • [Krieger] • [Spion] • [Mitglied] • [Fremdling]
Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: lucioamu369409
Forum Statistiken
Das Forum hat 2597 Themen und 3950 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Besucherrekord: 107 Benutzer (13.04.2023 05:18).

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen